متاسفانه خود سایت هم گیج کننده است
من الان همه چیز درست است
462 متاسفانه زبان انگلیسی هست
در حالی که من از جایی که دانلود کردم نوشته بود فارسی ولی انگلیسی هست
بعدش الان گرفتار گذاشتن امار و کدهای وبگذر هستم همه چیز رو هم نگاه کردم
سه تا تاپیک مرطبت با همین گذاشتن امار و توضیحات زیاد...
ولی فایده نداره
حالا می خواستم
کدهای وبگذر رو بزارم توی فایل ایندس سایت.
نظرتون چیه
راه درست چیه؟ :'(





علاقه مندی ها (Bookmarks)