کد هاشونو بررسی کردم، به نظر من مامبو خیلی بهتر بود ، اما دیشب که جوملا 1.5 رو نصب کردم ، شاخم درومد ، کدش رو خیلی خوب کار کرده بودن، خیلی شبیه مامبو شده بود، گذشته از این مورد ، به نظر شما مامبو ،کامپوننت هاش بهتر گیر میاد یا جوملا؟! جوملا کامپوننت خیلی براش دیدم اما اکثرا free نیست. مامبو چی؟!





علاقه مندی ها (Bookmarks)