سلام
می بخشید این جا می نویسم
نمی دونم کجا نویسم می بخشید
من چیزی از سایت ساختن و اینها نمی دونم فقط یه هاست دارم بعدش مامبو هم اپلود کردم و اکسترک هم کردمش.
الان ادامه اش هم دارم طبق اموزش انجام می دهم.
آیا مشکلی پیش میاد اگر اشتباه بکنم؟
ممنون
سوالهای دیگه هم دارم یادم نیست.





علاقه مندی ها (Bookmarks)