خوب من برای انجمن customprofile3-17 رو نصب کردم. ورژن انجمن هم 1.1.4 هستش. حالا موندم کجای انجمن هستش ؟ یعنی تو کدوم قسمت نصب میشه؟
من توی مدیریت ندیدم !
در ضمن این بسته رو فارسیش رو نصب کردم . داده بودم یکی از دوستان فارسی کنه.
یکی از مشکلات همین SMF همین پانل مدیریتش هست که خیلی پیچیده است. حداقل برای من که مامبو کار کردم. انصافا که راست گفتن برای مامبو : قدرت در عین سادگی





علاقه مندی ها (Bookmarks)