سلام
من کد دوم رو هم در root قرار دادم ولی بازم نشد
من باضافه کردن کد
کد:
RewriteEngine on
RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.domain\.com$ [NC]
RewriteRule ^(.*) http://www.domain.com/$1 [QSA,L,R=301]
به فایل htaccess. روت سایت با زدن domain.com یا [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] دومین [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] در آدرس بار ظاهر میشه.
اما هنوز نتونستم برای ساب دومین انجمن کاری بکنم .
فکر می کنم مشکل اصلی
باشه که تو فایل htaccess. روت سایت نوشته شده ؛ آیا دستور جایگزینی هست که همین کار رو انجام بده ولی تمام ساب دومین ها رو ریدایرکت نکنه ( البته اگر مفهوم این دستور رو درست متوجه شده باشم)
منتظر راهنمایی شما هستم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)