سلام
كامپوننت تماس با ما پيام رو به ايميل مدير مي فرسته ! اون قسمت پيام ها در مديريت مامبو براي پيام گذاشتن بين مديرا هستش و به اين ربطي نداره .

سلام
كامپوننت تماس با ما پيام رو به ايميل مدير مي فرسته ! اون قسمت پيام ها در مديريت مامبو براي پيام گذاشتن بين مديرا هستش و به اين ربطي نداره .
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)