سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: سوال: چرا سرعت لود صفحه اول پایین است؟؟؟

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    نوشته ها
    11
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    سوال: چرا سرعت لود صفحه اول پایین است؟؟؟

    سلام
    ببخشید من نمیدونم این سئوال را کجا باید مطرح میکردم.
    به هر حال میخواستم بپرسم چرا سرعت لود صفحه اول مامبو اینقدر کمه؟ از مامبو 462 استفاده میکنم. روی شبکه محلی کار میکنم. سرعت شبکه هم 100 میباشد با حدود 15 کاربر.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    6,702
    تشکر
    0
    تشکر شده 32 بار در 30 ارسال

    پاسخ : سوال: چرا سرعت لود صفحه اول پایین است؟؟؟

    من الان خودم روی شبکه محلی دارم و مشکلی هم نیست

    ببنید سرعت به خیلی چیزها به جز خود مامبو هم بستگی داره و یک مورد دیگه شاید جاوااسکریپت های سایت زیاد باشه

    باید دقیق تر بررسی بشه !!!

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


موضوعات مشابه

  1. محل نمایش ورود کاربری رو از پایین به بالا ببرم
    توسط bhrnavvab در انجمن بسته ها و ابزارهای SMF
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 07-19-2009, 10:48 AM
  2. مشکل در SQL لطفا راهنماییم کنید
    توسط greatmemar در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 07-18-2009, 08:07 PM
  3. مشکل عدم نمایش اسکرول بار در پایین صفحه .
    توسط tafrihy در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 07-06-2009, 06:22 AM
  4. این فضای خالی در درون قسمت((ادامه )) سایت بنده پایین متن
    توسط alis22 در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 08-23-2007, 12:08 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •