سلام
ببخشید من نمیدونم این سئوال را کجا باید مطرح میکردم.
به هر حال میخواستم بپرسم چرا سرعت لود صفحه اول مامبو اینقدر کمه؟ از مامبو 462 استفاده میکنم. روی شبکه محلی کار میکنم. سرعت شبکه هم 100 میباشد با حدود 15 کاربر.

سلام
ببخشید من نمیدونم این سئوال را کجا باید مطرح میکردم.
به هر حال میخواستم بپرسم چرا سرعت لود صفحه اول مامبو اینقدر کمه؟ از مامبو 462 استفاده میکنم. روی شبکه محلی کار میکنم. سرعت شبکه هم 100 میباشد با حدود 15 کاربر.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
من الان خودم روی شبکه محلی دارم و مشکلی هم نیست
ببنید سرعت به خیلی چیزها به جز خود مامبو هم بستگی داره و یک مورد دیگه شاید جاوااسکریپت های سایت زیاد باشه
باید دقیق تر بررسی بشه !!!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)