فیروزمندان جان دستت درد نکنه.
یک سوال توی پستهایی که ارسال می کنیم این سیستم که امکان گذاشتن عکس رو نمیده ؟
مثلا یک پست با یک عالمه نوشته و عکس این مامبو امکان گذاشتن عکس رومیده من اینجا چک کردم ولی نشد قسمت مدیا منیجر باز نمیشه ؟
شما که خودتون دارید بگید این درسته یا غلط
** دو پست شما یکی شد




پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)