-
پاسخ : دیدن بخش ادمین یک سایت مامبویی
فیروز مندان جان من اصلا رشتم معماری هست ولی ذاتا اپن سورسی هستم من کارم لینوکس و با لینوکس حال می کنم( طرح ملی فارسی لینوکس یادتونه با اون ماجراهای ...) حالا هم برای وب سایت خودم که راجع به معماری هست می خام از مامبو استفاده کنم یعنی حتما میکنم 20 اسفند من مهاجرت میکنم می خواستم مطمن شم که مامبو به من امکانات خوبی میده برای همین هم هست که من مزاحمتون شدم . من میخوام یک همچین چیزی رو با امکانات بیشتر داشته باشم .این آدرس وبلاگ فعلی هست:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
اگر میشه یک سری بزن مدیر جون و نظر نهایی تو به من بگو .ولی من بازم مهاجرت میکنم.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
02-21-2008 07:11 AM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)