-
دکمه تشکر
آقای فیروزمندان گرامی مجدد سلام
یکی از چیزهایی که باعث میشه پست های اضافه زده بشه تشکر از دوستان است. البته من نفس تشکر کردن رو رد نمی کنم. به هر حال دوستان زحمت می کشند و مشکلی روحل می کنند و حداقل کاری که میشه کرد همین تشکر کردن 
اما به نظرم بهتر نیست به فروم دکمه تشکر رو اضافه کنید تا اینجوری از بخشی از پست های اضافی جلوگیری بشه؟ البته امیدوارم سوءتفاهم برای کسی پیش نیاد ما خدمت همه عزیزان مامبولرن به شدت ارادت داریم. :
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
02-23-2008 03:38 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)