[quote author=جلال افشار link=topic=11913.msg63575#msg63575 date=1203781092]
آقای فیروزمندان گرامی مجدد سلام

یکی از چیزهایی که باعث میشه پست های اضافه زده بشه تشکر از دوستان است. البته من نفس تشکر کردن رو رد نمی کنم. به هر حال دوستان زحمت می کشند و مشکلی روحل می کنند و حداقل کاری که میشه کرد همین تشکر کردن

اما به نظرم بهتر نیست به فروم دکمه تشکر رو اضافه کنید تا اینجوری از بخشی از پست های اضافی جلوگیری بشه؟ البته امیدوارم سوءتفاهم برای کسی پیش نیاد ما خدمت همه عزیزان مامبولرن به شدت ارادت داریم. :
[/quote]

بنده هم براي اين كا موافقم و بهتره كه فرهنگ تشكر كردن هم درست و به جا باشه البته به قول دوستمون با اين كار هم صرفه جويي شده و جلوي موارد اضافي گرفته ميشه و در ضمن بعضي از افرادي به خاطر نداشتن سرعت مناسب از اينترنت تشكر هم نمي كنن با اين كار تشويق هم ميشن و تشكر رو سرعا هم اعلام مي كنند.