چرا بعد از گذشت چند ماه از این تاپیک هیچ کدوم از مدیران به این تاپیک سر نزدن؟ فکر کنم پیش نهاد های خوب رو باید بهشون عمل کرد البته ما اینجا فقط می تونیم ایده بدیم و تصمیم نهایی با شماست