[quote author=سیامک link=topic=11957.msg64434#msg64434 date=1204395406]
خوب عزیز من این یه مشکل نیست.
در تنظیمات گزینه "صفحه به صفحه بودن" رو غیر فعال کنید!
[/quote]
سيامك جان اين قدر ها هم ... نيستم ! همچين گزينه اي نيست در تنظيمات مامبو بنده !





علاقه مندی ها (Bookmarks)