چرا هست.
به "مدیریت منوها > منوی اصلی" بروید
منوی "صفحه اصلی" رو ویرایش کنید و گزینه : "صفحه به صفحه بودن:" رو ویرایش کنید.
دیدید که هست
اینم تصویرش:
[img width=640 height=305]http://dejavu.ir/images/page-page.jpg[/img]
خیلی اوقات دقت کردن نیاز به سوال پرسیدن رو رفع میکنه. گرچه سوال پرسیدن کار خوبیه. به قول یکی از دوستان: "ندانستن عیب نیست، نسرچیدن عیب است"![]()






علاقه مندی ها (Bookmarks)