[quote author=سیامک link=topic=11957.msg64549#msg64549 date=1204486771]
چرا هست.
به "مدیریت منوها > منوی اصلی" بروید

منوی "صفحه اصلی" رو ویرایش کنید و گزینه : "صفحه به صفحه بودن:" رو ویرایش کنید.

دیدید که هست

اینم تصویرش:

[img width=640 height=305]http://dejavu.ir/images/page-page.jpg[/img]

خیلی اوقات دقت کردن نیاز به سوال پرسیدن رو رفع میکنه. گرچه سوال پرسیدن کار خوبیه. به قول یکی از دوستان: "ندانستن عیب نیست، نسرچیدن عیب است"
[/quote]

عزيزم ميگم اين قدر نفهم نيستم ميگيد خير ! بابا اين كه فقط صفحه به صفحه بودن را توي صفحه اول بست من توي مقالات مشكل دارم ميخوام اونجا نياد نه اينكه توي صفحه اصلي هم كه درست كار مي كنه نياد !