من می خوام این قالب را به فارسی برگردونم :
بعد از اینکه با وارد کردن dir_rtl در css صفحه راست به چپ میشه، منوی اصلی هم میره سمت چپ
حالا من آیا باید با تغییر جداول در index.php جدول جدید در سمت راست بسازم و کد ماژول را در اون بزارم و همین طور بقیه جداول و ماژول ها یا اینکه راه ساده تری هم هست؟





علاقه مندی ها (Bookmarks)