سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

موضوع: مشکل در ترجمه و فارسی نبودن یه سری قسمتها

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1

    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    نوشته ها
    15
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : مشکل در ترجمه و فارسی نبودن یه سری قسمتها

    [quote author=سیادتی link=topic=12517.msg66454#msg66454 date=1206571590]
    با سلام
    وارد قسمت مدیریت شوید، از آنجایی که بخش مدیریت شما انگلیسی هست، برای شما کلمات انگلیسی را می نویسم :
    Site >> Language Manager
    بعد از باز شدن صفحه، بر روی ضرب در رو به روی Persian کلیک کنید.

    اگر باز هم مشکل حل نشد.
    Site >> Global Configuration
    را کلیک کنید، بعد از باز شدن صفحه، بر روی تب Locale کلیک کنید، حالا Use Gettext را بر روی Yes برده و Save را کلیک کنید.
    برای درک بهتر، [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] را مشاهده کنید.

    موفق و پیروز باشید
    یا علی
    [/quote]

    سلام جناب سیادتی همونطور که گفتید توی اون بخشها رفتم اما جالب اینجا بود که از قبل هم جلوی پرشین تیک خورده بوده و هم جلوی گتتکس گزینه yes انتخاب شده بود...!!!
    اگه کمکم کنید ممنون میشم ... اطلاعات بیشتری هم بخواین بفرمایین تا من بگم اگه اطلاعات سایت (آدرس و یوزر و پس) رو هم بخواین من مشکلی ندارم اما میخوام این مشکل هر چه زودتر حل بشه

    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •