-
پاسخ : مشکل در ترجمه و فارسی نبودن یه سری قسم&
با سلام
[quote author=pctaz link=topic=12517.msg66460#msg66460 date=1206596141]
جناب سیادتی یه سوال غیر مامبویی ! ممکنه بگید سیستم عاملتون چیه؟ Ubuntu هست !
[/quote]
دوست عزیز، سیستم عامل لینوکس هست و توزیع Ubuntu نسخه 7.10
[quote author=zarvan link=topic=12517.msg66464#msg66464 date=1206603538]
سلام جناب سیادتی همونطور که گفتید توی اون بخشها رفتم اما جالب اینجا بود که از قبل هم جلوی پرشین تیک خورده بوده و هم جلوی گتتکس گزینه yes انتخاب شده بود...!!!
اگه کمکم کنید ممنون میشم ... اطلاعات بیشتری هم بخواین بفرمایین تا من بگم اگه اطلاعات سایت (آدرس و یوزر و پس) رو هم بخواین من مشکلی ندارم اما میخوام این مشکل هر چه زودتر حل بشه
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[/quote]
لطفا اطلاعات هاستینگ و مامبو را ارسال کنید.
*** کپی رایت مامبولرن هیچ صدمه ای به اعتبار شما نخواهد زد.
موفق و پیروز باشید
یا علی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
03-27-2008 10:48 AM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)