[quote author=ninjavo link=topic=12663.msg67304#msg67304 date=1207343474]
بله میشه فقط یکم باید خرج کنی.
تیم مامبولرن این کامپوننت رو درست کرده و پولیه میتونی با info at mambolearn dot com تماس بگیری وگرنه چنین چیزی پیشفرض وجود نداره.
شما مسغول عزاداری باش
[/quote]
سلام.خوب چرا قسمت اول سوال را جواب ندادین؟ ???با همون گروه های پیشفرض چه جوری می تونم دسترسی special درست کنم عزیزم. در ضمن از همدردیتون ممنونم. :