دوستان سلام می خواستن بدونم که اگر بخام مثل این سایت ا منوی فلش (سمت راست) راشته باشم باید چه کار کنم
آیا ماجولی هست یا نه باید با فلش درست کنم و بعد توی سایت قرار بدم ؟
آدرس سایت یادم رفت
سایت مدرسه معماری دانشگاه کلمبیا
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
** دو پست شما یکی شد





علاقه مندی ها (Bookmarks)