من مامبوت لایتباکس رو که مامبو لرن منتشر کرده دانلود کردم منتشر هم کردم و همونطور که مجید عزیز گفته بود مامبوت mosimage رو غیر فعال کردم
فقط یه مشکل هست که وقتی روی عکس کلیک میکنم اون رو به صورت لایت باکس نشون نمیده و عکس رو توی یک صفحه جدید باز میکنه
آیا باید کدی رو اضافه کنم به ایندکس مثل مامبوت های قبلی ( آخه مجید عزیز گفته اتوماتیکه )





علاقه مندی ها (Bookmarks)