همین کار رو هم کرده بودم، احتمالا داره برا من کش می شه !! ( شاید از isp) کش خود مامبو رو پاک کردم ، باز برا من مثل قبل نمایش داده می شه، اگه ممکنه یکی چک کنه شاید تغییرات اعمال شده ...
آدرس هم که تو امضا هست!!

همین کار رو هم کرده بودم، احتمالا داره برا من کش می شه !! ( شاید از isp) کش خود مامبو رو پاک کردم ، باز برا من مثل قبل نمایش داده می شه، اگه ممکنه یکی چک کنه شاید تغییرات اعمال شده ...
آدرس هم که تو امضا هست!!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)