سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

موضوع: آپلود در سايتها با پنل پلكس چگونه است

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #21

    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    نوشته ها
    37
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    بك آپ گيري از ديتابيس

    [quote author=امیر اردلان link=topic=13096.msg69556#msg69556 date=1209212703]
    روش بک آپ گیری برای سرور و لوکال یکی هستش و تفاوتی نداره . شما دقیقا الان میخوای چی کار کنی؟
    [/quote]
    من سايتي دارم با پنل پلكس
    1. روي اين سايت يك ديتا بيس ساختم و براي او يوزر تعريف كردم و جوملا را روي سايت در شاخه‌ mambo نصب كردم
    2. سايتي كه روي لوكال ساخته بودم را در همين شاخه آپلود كردم يعني شاخه htdocs در سيستم خودم (لوكال هاست) را در شاخه mambo آپلود كردم
    3. حالا نوبت به آپلود ديتابيس ميرسه يعني فكر ميكنم الان بايد ديتابيس روي سيستم خودم (لوكال هاست) را Import كنم به جاي ديتابيس روي سايت
    4. حالا وقتي وارد phpmyadmin مي‌شوم بايد چطور بهش بگم كه از ديتا بيس روي لوكال هاست بك بگيره؟؟
    ممنون

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •