-
بك آپ گيري از ديتابيس
[quote author=امیر اردلان link=topic=13096.msg69556#msg69556 date=1209212703]
روش بک آپ گیری برای سرور و لوکال یکی هستش و تفاوتی نداره . شما دقیقا الان میخوای چی کار کنی؟
[/quote]
من سايتي دارم با پنل پلكس
1. روي اين سايت يك ديتا بيس ساختم و براي او يوزر تعريف كردم و جوملا را روي سايت در شاخه mambo نصب كردم
2. سايتي كه روي لوكال ساخته بودم را در همين شاخه آپلود كردم يعني شاخه htdocs در سيستم خودم (لوكال هاست) را در شاخه mambo آپلود كردم
3. حالا نوبت به آپلود ديتابيس ميرسه يعني فكر ميكنم الان بايد ديتابيس روي سيستم خودم (لوكال هاست) را Import كنم به جاي ديتابيس روي سايت
4. حالا وقتي وارد phpmyadmin ميشوم بايد چطور بهش بگم كه از ديتا بيس روي لوكال هاست بك بگيره؟؟
ممنون
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
04-26-2008 01:31 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)