متاسفانه هرچقدر تو تاپیک ها جستجو کردم ، مطلب مناسبی جهت حل مشکلم پیدا نکردم .
لطفا زحمت بکشید و در همین تاپیک توضیح دهید
خیلی متشکرم از زحمات شما