سلام
اگه خیلی اذیت کرد و نتونستی با پنل این کار رو بکنی ، توی روت (البته اگر PHP بلدی) یه فایل index.php بساز بعد توی اون این که رو قرار بده .

کد:
<?php
header( 'Location: [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] ) ;
?>
اگر هم نخواستی از PHP استفاده از این کد در یک صفحه html استفاده کنید .

کد:
<script type="text/javascript">
<!--
window.location = "[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
//-->
</script>
و ...
موفق باشید .