سلام
اگه خیلی اذیت کرد و نتونستی با پنل این کار رو بکنی ، توی روت (البته اگر PHP بلدی) یه فایل index.php بساز بعد توی اون این که رو قرار بده .
اگر هم نخواستی از PHP استفاده از این کد در یک صفحه html استفاده کنید .کد:<?php header( 'Location: [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] ) ; ?>
و ...کد:<script type="text/javascript"> <!-- window.location = "[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] //--> </script>
موفق باشید .





علاقه مندی ها (Bookmarks)