فکر کنم با چند تکه کردن بک آپ بشه مشکل رو حل کرد.
چون بعیده پشتیبانی سرور قبول کنه براتون زیاد کنه exe time و این چیزا رو...
برای اینکه می گین پیغام می ده که کامپوننت ها نصب شده ، باید جداول مربوط به اون رو اول پاک کنید ، بعد کامپوننت رو نصب کنید ، بعد بک آپ اون جداول رو برگردونید.