دوستان و استادان گرامی
من هم کامپوننت sobi و هم کامپوننت webhosting و هم چند تا whois رو دانلود کردم ولی نمیدونم چرا موفق به نصب کامپوننت ها نمیشم !!!!
البته بازم خدمتتون عرض کنم که احتمال زیاد مشکل از من باشه که تجربه کافی ندارم
خواهشمندم که اگر نکته ای در نصبشون هست برام بگید .
و همچنین دچار سردرگمی شدم ، به نظر شما کدومشون بهتره ؟؟؟؟
باز هم مرسی از لطف همتون





علاقه مندی ها (Bookmarks)