و مشكل ديگر اي كه من يك كاربر PUBLISHER تعريف كردم ولي اون نمي تونه هيچ چيزي ري ذخيره كنه؟
سلام. البته من توی لوکال امتحان کردم و فقط PUBLISHER این مشکل را نداره بلکه همه سطوح کاربران حتی super Administrator هم چنین مشکلی را داره. البته دکمه لغو ویرایش کار می کنه و فقط دکمه ذخیره هست که کار نمی کنه. دوستان تیم راهنمایی کنند.
یا علی