سلام. بخش فعاليت هاي كابران، فقط بخش هايي داره براي localization و فارسي سازي.
حالا اومديم و يك كاربر مثلا يك ماژول رو خودش نوشته بود. از همون اول. اون رو بايد كجا بذاره ؟
پيشنهاد مي كنم يك بخش هم اضافه بشه براي كارهايي كگه خود كاربران مي سازند.

سلام. بخش فعاليت هاي كابران، فقط بخش هايي داره براي localization و فارسي سازي.
حالا اومديم و يك كاربر مثلا يك ماژول رو خودش نوشته بود. از همون اول. اون رو بايد كجا بذاره ؟
پيشنهاد مي كنم يك بخش هم اضافه بشه براي كارهايي كگه خود كاربران مي سازند.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)