[quote author=arsalan3 link=topic=13326.msg73199#msg73199 date=1212067261]
با سلام
بجای appserv از easy php استفاده کنید
[/quote]
همیشه پیشنهاد ما این بوده که از appserv و یا wamp و یا xamp استفاده کنید دوست من
موفق باشید

[quote author=arsalan3 link=topic=13326.msg73199#msg73199 date=1212067261]
با سلام
بجای appserv از easy php استفاده کنید
[/quote]
همیشه پیشنهاد ما این بوده که از appserv و یا wamp و یا xamp استفاده کنید دوست من
موفق باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)