سلام علیکم
شرمنده چون عجله داشتم دیگه نشد...
ممنون از راهنمایی شما.
فقط یه سوال ، چرا تاریخ و ساعت ارسال تاپیک ها بصورت d F Y,ساعت H:i:sنمایش داده میشود؟

سلام علیکم
شرمنده چون عجله داشتم دیگه نشد...
ممنون از راهنمایی شما.
فقط یه سوال ، چرا تاریخ و ساعت ارسال تاپیک ها بصورت d F Y,ساعت H:i:sنمایش داده میشود؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)