سلام
سیستم خیلی خوبی هست و خیلی بهش نیاز داشتم
اما نکته جالبش اینه که یکم بد ترجمه شده . این نسخه ای که من گرفتم ، در قسمتی که باید ایمیل رو بنویسیم ، نوشته ارسال به دوستان !!! میتونید به سایتم مراجعه کنید تا ببینید . شاید نسخه خوبی رو دانلود نکردم !




پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)