-
پاسخ : » اخبار ، بحث و معرفی انواع SEF سازگار با مامبو 4.6 !
[quote author=amir.d link=topic=13553.msg73437#msg73437 date=1212252536]
سلام
مشکل زبان فارسی تا حدودی حل شد . یه سری تغییرات هم دارم میدم تا با nokkaew هم سازگاری کامل پیدا کنه .
متاسفانه چون مجبورم پراکنده روش کار کنم خیلی کند پیش میره ولی به زودی درست میشه .
با یه چیزی برخورد کردم ، اونم اینکه در configuration.php به صورت پیشفرض مقدار mosConfig_lang رو برابر نام زبان (مثلا english یا persian ) قرار می گیره
ولی در مامبوی فارسی این مقدار برابر fa_IR قرار داده شده . همین مورد هم در فایل های زبان وجود داره . می خواهم بدونم این استاندارد هست یا نیاز به تغییر داره ؟؟
البته این بی ربط با موضوع کامپوننت هم نیست هااا . 
انشاا.. اگه همین طور خوب پیش بره طبق برنامه یه نسخه برای تست می ذارم . :
اما
[quote author=zomorod link=topic=13553.msg73417#msg73417 date=1212244926]
اول تعداد دوستانی که اعلام آمادگی کردن شمارش بشه بعد فایل ترجمه را تقسیم می کنیم که تو ترجمه هم زود به نتیجه برسیم
من دوباره تاپیک را بررسی کردم و نفراتی که اعلام آمادگی برای ترجمه کرده بودن را نوشتم
mr_aliagha
majid66
Shahrsakhtafzar
حسین شکرزاده
amir.d
ابراهيم
+ خودم zomorod
اگه نظری دارید لطفا بگید و اگه موافقید زودتر تقسیم کنیم و اگه هم کسی می خواهد به لیست اضافه کنیم
یا حق
[/quote]
خیلی ممنون
من خیلی نمی تونم توی ترجمه بچه های رو یاری کنم . اما در مورد تغییر برنامه ...
مابقی دوستان عزیز هر کسی که می خواد، اعلام آمادگی کنه تا در اولین فرصت ترجمه شروع بشه .
موفق باشید .
[/quote]
سلام
امیر جان ترجمه مامبو و فایل fa_IR مربوط میشه به محتویات فایل locales.xml که در پوشه language قرار داره
یا علی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
06-01-2008 10:53 AM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)