ممنون امیر جان بابت آموزش . اما مشکلی که این SEF داره دستی بودنش هست .
============================================
دوستان بعد از گذشت دو روز دوستان دو تا مسئله در مورد sh404 مونده ها ! دوستانی که برنامه نویسی بلدند هنوز راه حلی برای مشکل رفتن به دانلود سنتر پیدا نکردند ؟
ممنون
شهریار





علاقه مندی ها (Bookmarks)