فکر کن میخوای فردی رو مدیر بخش مثلا کامپیتور کنی و بالای آی دیش هم نوشته بشه .

ابتدا یه درجه با نام (( مدیر بخش کامپیوتر )) بساز . تنظیماتش رو هم اینه یه کاربر عادی بکن .

بعدش اون فرد رو از توی مدیریت گروه ها و انجمن ها مدیر اون بخش کن .

و در آخر هم اون درجه ی مدیر بخش کامپیوتر رو بهش نسبت بده ( از تو پروفایلش دیگه ;D )

حالا دیگه مشلت حل میشه

یا دعا هم واسه ما بکن ( فقط اگه نشد هم فحش نده ;D ;D ;D )

شاد باشید

یا علی