فکر کن میخوای فردی رو مدیر بخش مثلا کامپیتور کنی و بالای آی دیش هم نوشته بشه .
ابتدا یه درجه با نام (( مدیر بخش کامپیوتر )) بساز . تنظیماتش رو هم اینه یه کاربر عادی بکن .
بعدش اون فرد رو از توی مدیریت گروه ها و انجمن ها مدیر اون بخش کن .
و در آخر هم اون درجه ی مدیر بخش کامپیوتر رو بهش نسبت بده ( از تو پروفایلش دیگه ;D )
حالا دیگه مشلت حل میشه
یا دعا هم واسه ما بکن ( فقط اگه نشد هم فحش نده ;D ;D ;D )
شاد باشید
یا علی





علاقه مندی ها (Bookmarks)