خوب اگه ممکن هست بگید فایل های مربوط به فارسی کردن کنترل پنل کجا هست تا از اول آپلود کنم.
در مورد فونت هم فنت تیتر اخبار منظورم هست
اینم عکس:
[img width=640 height=263]http://i28.tinypic.com/2hrh8w5.jpg[/img]
در مورد حاشیه عکس ها هم لطف کنید راهنمایی کنید





علاقه مندی ها (Bookmarks)