چی کار کنم این ارسال یادداشت پاک بشه:



نمیخوام کامپوننت ارسال یادداشت پاک بشه.مشکل اینه که توی صفحه اول زیر هر خیر این ارساه هم میاد.جای تنظیماتشم پیدا نکردم!