علاوه بر ip ، محتوا هم بررسی میشه.
در مورد [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] هم در همین تاپیک کلی بحث شده. خواهشا بحث های تکراری رو مجدد شروع نکنید.

علاوه بر ip ، محتوا هم بررسی میشه.
در مورد [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] هم در همین تاپیک کلی بحث شده. خواهشا بحث های تکراری رو مجدد شروع نکنید.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
به نظر شما بهتره با ف ی ل ت ر ش ک ن وارد سی پنل بشیم تا آی پی ایران ردیابی نشه؟؟؟؟
راه چاره چیه؟؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
راه چاره vpn هست. :دی
یا حق
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
راه چاره پول هست سروري كه من الان ميزباني دارم يك بار تحريم شده از يك شركت واسطه به دوبرابر قيمت لايسنس سي پنل رو خريداري كرد مشكل تحريم حل شد والان هم خيلي راحت دارم از سي پنل استفاده مي كنم
موفق باشيد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
مامبوسرور هم همین مشکل رو خواهد داشت ..
مثلا مامبوسرور در دوبی کارهاش انجام میشه (البته اگه اشتباه می کنم تذکر بدید)
از طرفی من از ایران وارد میشم ... باز هم نمیشه کاری اش کرد ... شما مطمئنید که به زودی سی پنل همه سایت هایی که با آی پی ایران وارد میشن تحریم میشه ؟؟؟؟ مثلا اگه یکی از ایران وارد سی پنل سایت های بزرگ خارجی بشه مطمئنید که تحریم میشه؟؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
هر سروری سیاست خودش رو داره. مامبو سرور هم همینطور.
در رابطه با آیپی هم باید بگم که اگر شما مثلاً از بلوهاست که یک هاست آمریکایی و با امکانات فوق العاده هست هاست بخرید. بعد از مدتی که ببینند شما با آیپی ایران وارد میشوید شما را از سرور خود اخراج میکنند. بسیاری از سرورها این کار را میکنند و بسیاری دیگر هم نمیکنند که پیامدهایی برایشان خواهد داشت که با آنها باید مبارزه کنند. که قبلاً بحث شده و نیازی نیست که دوباره کتری کنیم.
یا حق
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
اين كه سي پنله
هيچ شركتي در دنبا هيچ كشوري را صد در صد تحريم نمي كند
سياست تحريم در همه زمينه ها به اين گونه است كه شركت هاي واسطه كه باز هم از طرف شركت اصلي ايجاد مي شوند وارد معامله مي شوند كه آن محصول را به چند برابر قيمت به فروش مي رسانند در واقع تحريم اين گونه است كه اصطلاحا به آن بازار سياه مي گويند در واقع بازار سياه هم ساخته خود آن شركت است
پس فقط پول حرف اول را مي زند
موفق باشيد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
واقعاً که ....
اگه سی پنل نباشه ... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
در حال حاظر plesk ایران رو کاملاً تحریم کرده
من از پلسک استفاده میکردم از 2 روز پیش پلسک ایران رو تحریم کرده و اینطور که مدیر سرورم گفت در حال مذاکره هستند و تا 20 روز دیگه سایت ها غیر فعال هستند
به نظر منم که هیچی مثه سی پنل نمیشه
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[quote author=parsiansystem.net link=topic=13919.msg103677#msg103677 date=1236867375]
واقعاً که ....
اگه سی پنل نباشه ... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
در حال حاظر plesk ایران رو کاملاً تحریم کرده
من از پلسک استفاده میکردم از 2 روز پیش پلسک ایران رو تحریم کرده و اینطور که مدیر سرورم گفت در حال مذاکره هستند و تا 20 روز دیگه سایت ها غیر فعال هستند
به نظر منم که هیچی مثه سی پنل نمیشه
[/quote]
سلام
میشه اسم سرورتون رو بگید !!
من جستجوی زیادی کردم و اصلا این خبر رو تایید نمیکنم !؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
من از cpanel استفاده می کردم 3 ماه پیش به طور نگهانی سایت از کار افتاد بعد 1-2 روز پلسک شد در گفتگو با سرور گفتند که cpanel تحریم شده. و حالا نزدیک 1 هفته هست که دوباره همون موضوع و این بار برعکس و cpanel دار شدیم.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)