[quote author=سعید link=topic=13922.msg73790#msg73790 date=1212441307]
با پیامی که ایشون گذاشتند، مشخه که اصلا بخش مدیریت براشون باز نمی شده. که الان اگه بررسی کنید، می بینید که باز میشه
پس یا اشکال از کش سرور سرویس دهنده اینترنت بوده، یا که تا الآن برطرف شده.
[/quote]
البته این مورد هم بوده که شاید از قبلی (باز کردن مدیریت) مهمتر باشه:
The following error was encountered:

* Zero Sized Reply

Squid did not receive any data for this request.

Your cache administrator is root.
Generated Mon, 02 Jun 2008 09:13:13 GMT by cache (squid/2.5.STABLE5)