سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18

موضوع: چند سوال دوستان کمک کنید

  1. #11

    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    محل سکونت
    قلب ايران
    نوشته ها
    1,978
    تشکر
    0
    تشکر شده 10 بار در 9 ارسال

    پاسخ : چند سوال دوستان کمک کنید

    [quote author=vafa link=topic=13944.msg73999#msg73999 date=1212581371]
    من الان ورژن 4.6.4 را نصب کردن فقط انگلیسی هست آیا میشه زبان را فارسی کرد یا خیر ؟
    [/quote]
    سلام.البته تا اون موقع می تونید از مامبو 4.6.2 فارسی استفاده کنید.

    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]


    یـــــــــــــــــــــــا عــــــــــــــــــــــلی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    محل سکونت
    Advertising world
    نوشته ها
    Many
     

  3. #12

    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته ها
    159
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    پاسخ : چند سوال دوستان کمک کنید

    شما نسخه 4.6.2 مامبو لرن رو استفاده کنید ورژن 4.6.4 در حال تست و رفع اشکال هستش انشاالله اون که آماده شد می تونید ورژنش رو ارتقا بدید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #13

    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    6,702
    تشکر
    0
    تشکر شده 32 بار در 30 ارسال

    پاسخ : چند سوال دوستان کمک کنید

    اگر عجله ای ندارید چند روزی هم صبر کنید تا 4.6.4 بیاد و یک دفعه 4.6.4 رو نصب کنید

    اگر عجله ندارید اما برای امتخان همون 4.6.2 رو تست کنید و باهاش کار کنید که آشنا تر بشید

    یاعلی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #14

    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته ها
    159
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    پاسخ : چند سوال دوستان کمک کنید

    مجید جان دقیقا مشخص نیست کی نسخه جدید میاد؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #15

    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    6,702
    تشکر
    0
    تشکر شده 32 بار در 30 ارسال

    پاسخ : چند سوال دوستان کمک کنید

    همیشه گفتیم زمان نپرسید

    اما می بینید که خیلی سخت داریم روش کار می کنیم الان هم که نسخه ی pre beta اومده به زودی Beta و ...

    خیلی زود آماده میشه نگران نباشید و کمی تحمل کنید

    یاعلی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. #16

    تاریخ عضویت
    May 2008
    نوشته ها
    12
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : چند سوال دوستان کمک کنید

    مجید جان
    با سلام من یه کارهائی کردم و زبان فارسی رو روی 4.6.4 نصب کردم خیلی جالبه از ورژن قبلی شما استفاده کردم
    راستی قبل از اینکار فقط یک ویرایشگر هست که باید از اون استفاده کنیم که باز هم در این ورژن برای من کار نمیکنه
    فارسی هم که شد کار نکرد
    البته مجید جان من منتظر نسخه جدید شما میمونم اما باور کن الان نزدیک به یک ماه هست که دارم با این سایت کلنجار میرم
    من خودم یه وبلاگ و PHPBB دارم
    وبلاگ من [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    اینهمه عذاب نکشیدم البته برای گذاشتن لینک میتونم از کدها استفاده کنم
    مثل
    <a href="[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] target="_blank">IranOmran</a>
    این سایت هم که میخوام راه اندازی کنم
    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] هست

    درباره htaccess ممنونم

    فقط یک سوال مجید جان اونم اینه که بعد از نصب مامبوت ها ارور زیر رو میده
    Fatal: جابجایی فایل های آپلود شده به پوشه media/ به خطا مواجه شد

    از اینکه اینهمه زحمت میکشید ممنونم من با همون فارسی نسخه قدیمی شما کمتر مشکل داشتم
    امیدوارم نسخه آخر شما زودتر بیاد با تشکر
    وفا

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  8. #17

    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته ها
    159
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    پاسخ : چند سوال دوستان کمک کنید

    پرمیشن شما 775 هستش روی فولدر مدیا؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  9. #18

    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته ها
    159
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    پاسخ : چند سوال دوستان کمک کنید

    شرمنده نوع جمله بندیم اشتباه شد:دی پرمیشن های شما برای اون فولدر باید 775 باشه .در غیر این صورت تغییرش بدید ببینید مشکل شما حل می شه

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •