مجید جان
با سلام من یه کارهائی کردم و زبان فارسی رو روی 4.6.4 نصب کردم خیلی جالبه از ورژن قبلی شما استفاده کردم
راستی قبل از اینکار فقط یک ویرایشگر هست که باید از اون استفاده کنیم که باز هم در این ورژن برای من کار نمیکنه
فارسی هم که شد کار نکرد
البته مجید جان من منتظر نسخه جدید شما میمونم اما باور کن الان نزدیک به یک ماه هست که دارم با این سایت کلنجار میرم
من خودم یه وبلاگ و PHPBB دارم
وبلاگ من [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
اینهمه عذاب نکشیدم البته برای گذاشتن لینک میتونم از کدها استفاده کنم
مثل
<a href="[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] target="_blank">IranOmran</a>
این سایت هم که میخوام راه اندازی کنم
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] هست

درباره htaccess ممنونم

فقط یک سوال مجید جان اونم اینه که بعد از نصب مامبوت ها ارور زیر رو میده
Fatal: جابجایی فایل های آپلود شده به پوشه media/ به خطا مواجه شد

از اینکه اینهمه زحمت میکشید ممنونم من با همون فارسی نسخه قدیمی شما کمتر مشکل داشتم
امیدوارم نسخه آخر شما زودتر بیاد با تشکر
وفا