با سلام و تشکر از کار خوبتون
اما قالب قالب OverView رو که من دیدم در IE که اصلا منوهای بالا رو نداره و در FF منوهای بالا میادش اما وارونه هست

با سلام و تشکر از کار خوبتون
اما قالب قالب OverView رو که من دیدم در IE که اصلا منوهای بالا رو نداره و در FF منوهای بالا میادش اما وارونه هست
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)