دوست من اصلا ربطی نداره

با php.ini هم در صورتی می کنید حاموش کنید که سرور شما بر اساس CGi/fast CGi باشه

یک چک بکنید ببنید پایه سرور بر چه اساسی است apache , or cgi در phpinfo معلوم میشه

یاعلی