سلام
ولی به نظر من کار با APPSERVER راحتر تر و بهتر هستش.
اما XAMPP برای کسانی که کارهای خاصی نیاز هستش بکنن و نیاز دارن سرور رو راحت سفارشی کنن بهتر هستش.
البته نمیشه 100% گفت چه برنامه ای بهتر هست. کمی سلیقه و کمی آشنایی و علاقه و کمی اتفاقات در اینکه چه کسی با چه برنامه ای راحت تر هستش تأثیر داره.
اما تعداد بسیاری رو دیدم که از APPSERVER استفاده میکنن و راضی هستن و فکر میکنم بهترین شبیه ساز برای مامبو در سیستم شخصی باشه. البته من با این نسخه آخرش 2.6 مشکل دارم. ولی یه بار هم ندیدم سری 2.5 موردی داشته باشه.
موفق و پیروز باشید.





علاقه مندی ها (Bookmarks)