سلام شما لطف داريد و بنده را خجالت مي ديد. :-[در مورد آيكن هاي بزرگ صفحه ي نخست مديريت مامبو هم بايد عرض كنم كه اين آيكن ها در پوشه ي بنر نيستند؛ بلكه در مسير administrator/images قرار دارند كه شما با مراجعه به اين مسير و مقايسه ي فايل هاي موجود در آن هم در هاستتان و هم در پك مامبويي كه روي كامپيوترتان داريد (با پسوند tar) مي توانيد بفهميد كه آيا آيكني در هاستتان كم داريد يا نه كه در صورت كمبود مي توانيد جايگزين كنيد.اگر باز هم درست نشد شايد مشكل از مرورگرتان باشد كه براي سرعت در جستجو ؛ ذخيره اي از صفحات ( cache ) را در خود دارد كه با پاك كردن آن احتمالا مشكلتان رفع مي شود.اين دو راه ؛ راه هايي بودند كه به ذهن من رسيدند.
موفق باشيد
يــــــــــــــــــــاعــ ـــــــــــــــلي






علاقه مندی ها (Bookmarks)