[quote author=علی کاظم زاده link=topic=14124.msg75055#msg75055 date=1213390908]
سلام استاد ارجمند جناب آقاي طبيب زاده خوب بسته ي mambo4.6.1p.tar تون را باز كنيد يا extract (استخراج) كنيد روي يه جايي از كامپيوترتون (اين كار را مي تونيد با نرم افزار WinRAR يا نرم افزار هاي مشابه انجام دهيد) و پس از دسترسي به پوشه هاي همون پك mambo4.6.1p.tar ؛به مسير images از هسته ي مامبو بريد كه در اونجا پوشه ي banners را مي تونيد مشاهده كنيد. خوب حالا مي تونيد كل اين پوشه ي banners را تبديل به يك فايل زيپ كنيد و در مسير images هاستتون آپلود نماييد. البته اين امكان را هم داريد كه يك پوشه با نام banners در مسير images هاستتون ايجاد كنيد و فايل هاي داخل پوشه ي banners از روي كامپيوترتون را توي اون پوشه روي هاستتون بريزيد.انتخاب يكي از دو راه مذكور به عهده ي خود شماست.

اميدوارم تونسته باشم منظورم را به خوبي بيان كنم. :اگه قصوري بود به بزرگواري خودتون ببخشيد. :-[
يــــــــــــــــــــــــ اعـــــــــــــــــــــــ ــــلي
[/quote]
از بزگواريتان سپاسگزارم و ادب و دانش شما را ميستايم
جهت استحضار ياد اور ميشوم ، مشكل خود بخود حل شد و لينك ها برگشت ولي آيكون هاي بزرگ واقع در صفحه نخست مديريت مامبو كمافي السابق ناپيداست .