سلام. ممنون.برای نصب اون بسته ای که گفتید باید فایل xml را مشاهده و تغییرات لازم را در قالب خود بدهید
ولی میشه یکم بیشتر توضیح بدید ؟! یه توضیح و مثال
چون خیلی از ابزار ها این مشکل رو داره که فط با قالب پیشفرض کار میکنه. تو توضیح هم فقط ذکر شده که باید خودتون درست کنید!! :-X
اگه یه توضیح کار راه انداز بدبد واقعا سپاسگذار خواهم بود.
موفق باشید.





علاقه مندی ها (Bookmarks)