سلام.
راستش آقا نوید من فکر نکنم جزو اون کاربرا باشم!
من CSS رو به سختی و با آزمون و خطا یاد گرفتم با PHP هم در حد خودم آشنایی دارم. ولی واقعا نتونستم چیزی پیدا کنم. من برای سرویس دانلود دو تا فایل XML بود که دیدم ولی نتونستم بفهمم که چطور باید از این طریق کاری کنم که منوی سرویس دانلود به قالب اضافه شه!

اگه وقت دارید و براتون مقدوره ممنون میشم که با دوتا تیکه کد مثال بزنید که چه جور این کار رو بکنم؟!