یعنی نمیشه مثل مامبو 4.5.4 که یک سری کد رو جایگزین کرده بودن اینرو هم همونطوری جایگزین کرد؟ :'(

یعنی نمیشه مثل مامبو 4.5.4 که یک سری کد رو جایگزین کرده بودن اینرو هم همونطوری جایگزین کرد؟ :'(
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)