کامپوننت اصلی (زبان انگلیسی ) که اگر اشتباه نکنم برای جوملا هست پر از مشکلات ریز و درشت هست و هنوز به پایداری نرسیده.
رفع ایرادات چندان ساده نخواهد بود.
بهتره صبر کنیم تا توسعه دهنده کمی به برنامش و وقت کاربران بها بده و اینطوری وقت کاربران رو تلف نکنه.




پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)